Açılış Sayfası Yapın  Favorilere Ekleyin  Bize Yazın 
Benimsayfam.com Eğlence Sohbet Güzel Sözler Oyun

Ana Sayfa - Alışveriş - Son Dakika - Linkler - Eğlence - Güzel Sözler - Slayt - Puzzle / Yapboz - Oyun - Fıkra - Sohbet - E-kart - Derlemeler

 Araba Oyunları
 Atış / Nişan Oyunu
 Basketbol Oyunu
 Beceri Oyunları
 Bilardo Oyunu
 Bisiklet - Motorsiklet
 Çeşitli Oyunlar
 Çocuk Oyunları
 Düzenleme Oyunları
 Eşleştirme
 Futbol Oyunları
 Komik Oyun
 Macera Oyunları
 Makyaj Oyunları
 Manken Giydirme
 Oda Oyunları
 Puzzle / Yapboz
 Resim ve Boyama
 Savaş Oyunları
 Spor Oyunları
 Uzay Oyunları
 Yarış Oyunları
 Zeka Oyunları
 Çok Puan Alanlar
 Yeni Oyunlar
 Çok Oynananlar
 

Online Kullanıcı : 313
Oyun Sayısı : 300
Oynanma : 56.157.542

 

 

Puzzle
Oyuncak
Alışveriş
Oyun

Oyun Ana Sayfa >> Zeka Oyunları >> Mah Jong Connect

"Mah Jong Connect" Oyunu Hakkında;

Meşhur çin oyunu. Oyunda zamanda yazışıyorsunuz ve amacınız, aynı semboller bulunan taşları peş peşe seçerek yok etmek. Bu işlemi yapabilmek için seçmiş olduğunuz taşlarının etrafının dolu olmaması gerekiyor. Örnek : ortadaki herhangi bir taşı seçemezsiniz.



Bu oyunu bilgisayarına kaydet
Bulunduğu Kategori Oynanma Puanı Puan Ver Eklenme Seçenekler
Zeka Oyunları  5.143.474 

  -  8,3

16 Ocak 2007 Salı  Tekrar Oyna  -  Gönder

   Bu oyun için yorum ekleyin!

Zeka Oyunları Oyunları kategorisindeki diğer oyunlar.

Boru Ekleme
Arabayı Kurtar
Flash Tavla Oyunu
Mahjongg Alchemy
Arabayı Kurtar
Mah Jong Connect Oyunu hakkında yapılan yorumlar.  Yorum Ekle
Ekleyen : çiğdem bayram  Tarih : 15 Haziran 2008 Pazar
OYUN SÜPER BAĞIMLISI OLDUM HER GÜN BABAMLA OYNUYORUM 7.LEVELE KADAR GELEBİLDİM
Ekleyen : derya kütükçü  Tarih : 22 Nisan 2008 Salı
harika bir oyun 1830 a kadar gelebildim
Ekleyen : elif  Tarih : 20 Nisan 2008 Pazar
5795 puana geldim. 7. level'da oyun bitti
Ekleyen : sıla kütükcü  Tarih : 11 Nisan 2008 Cuma
süper bir oyun gercekten bağımlılık yapıyor süre cok az 1135 e kadar gelebıldım
Ekleyen : esra  Tarih : 10 Nisan 2008 Perşembe
7.leveli bitiremedim ama gerçekten bağımlılık yaratıyo
Ekleyen : buse kaya  Tarih : 29 Ocak 2008 Salı
süpherr bir oyun..bagımlılık yapıo gercekten..ama sürem yetmıo:(
Ekleyen : didem yemişçi  Tarih : 24 Ocak 2008 Perşembe
tek kelimeyle harika bir oyun
Ekleyen : BİRSEN TÜRKER  Tarih : 23 Ocak 2008 Çarşamba
5565 buana ulaşabildim ve 7.levele kadar cıkabıldim sürem yetmedi .Daha devamı varmı bu oyunun?Çok süper bir oyun bende bağımlılık yaptı.birsen
Ekleyen : alaattin  Tarih : 22 Ocak 2008 Salı
fena bir oyun degil sadece bagımlılık yapı yor kendinizi fazla kaptırmayın
Ekleyen : NUR  Tarih : 21 Ocak 2008 Pazartesi
ÇOK GÜZEL Bİ OYUN AMA HEMEN SÜRE BİTİYO VE BAĞIMLILIK YAPAN Bİ OYUN
Ekleyen : gülşah ya  Tarih : 17 Ocak 2008 Perşembe
3.level da oyun bıtıyor yarı da kesıyor ama 4 ü bır kez gordum başka da yok :(((((
Ekleyen : aylin yeşil  Tarih : 17 Aralık 2007 Pazartesi
6. leveli geçemedim.bu oyunda 6.leveli geçen varmı?niye oyun daha zaman varken bitiyormerak ediyorum.
Ekleyen : deniz  Tarih : 17 Aralık 2007 Pazartesi
arkadaşlar oyun çok güzel,bağımlısı olduk.7.levele geldik amabitiremedik.devam ediyoruz.kolay gelsin.
Ekleyen : seker kız  Tarih : 04 Aralık 2007 Salı
slm arkadaslar 6. levele kadar geldim.oyun cok sürükleyici fakat bir okadarda sinir bozucu :) bağımlılık yaratıyor bence hiç başlamayın :) herkese bol şans,azim ve sabır
Ekleyen : PINAR  Tarih : 26 Kasım 2007 Pazartesi
OYUNU 5 AYDIR OYNUYORUZ 7, LEVELDE BİTİYOR KEŞKE DAHA UZUN SÜRSEYDİ...
Ekleyen : filiz  Tarih : 23 Kasım 2007 Cuma
bu oyun beni çileden çıkarttı 3 üncü bölüme zorla geldim.
Ekleyen : yasar hancı  Tarih : 06 Kasım 2007 Salı
3 level dan sonra geçilmiyor bu oyun oyunun program hatası mevcut gecerım dıyen yalan soyler 6 kısı ustun zekalı ınsanlar oturduk serı sekılde bıle ılerlesek her zaman 3 levelın ortasını gecıyorsun senı oyundan atıyor program hatası mevcut
Ekleyen : nurcan arslan  Tarih : 01 Kasım 2007 Perşembe
süre daha varken oyun bitiyo.çok sıkıldım ama 1 ayı gecti oynuyorum daha 3,level bitmedi buna bi çareeee!!
Ekleyen : sevim sevgi  Tarih : 27 Ekim 2007 Cumartesi
selam arkadaşlar ben en çok 965 puanda bitirdim oyunu ... :) sizler en çok kaç puana aldınız başarılar dilerim
Ekleyen : YILDIZ  Tarih : 14 Ekim 2007 Pazar
OYUNUN BAĞIMLISI OLDUM AMA İKİ LEVEL İLERLEYEBİLDİM .ÇOK BASİT OLABİLİR AMA SÜRESİ VAR DİMİ CANSU
Ekleyen : aedsrv etatr wear  Tarih : 10 Ekim 2007 Çarşamba
bu ne yaaa hemen zaman geçiyor zamanı artırın level 2 de özellikle
Ekleyen : jale ersoy  Tarih : 07 Ekim 2007 Pazar
oyun harika bağımlısı oldum ama 3. levelde süre ve hint teki hakklarım bıtmeden oyun bıtıyo ve 1. levelden baslıyorum.günlerdir oynuyorum ama sadece 1 kere 4. levele gectım ama ondada sure yetmedı...keske 1.levelden baslamasa
Ekleyen : fatma kaya  Tarih : 07 Ekim 2007 Pazar
oyun çok güzel fakat aşırı bağımlılık yapıyor 3. levelde süre ve hint sıfırlanmadan oyun aniden bitiyor niye anlayamadık ve 1. turdan başlamak çok sıkıcı oluyor.
Ekleyen : leyla alpdoğan  Tarih : 07 Ekim 2007 Pazar
slm.420 puan aldım ama puan hala 307de.nedenini bilen varsa yazsın yaaa.
Ekleyen : huseyin biner  Tarih : 01 Ekim 2007 Pazartesi
oyun iyide bos olmali degilse zaman olayi berbat ara veriyon gelince hemen vakit bitiyor bekleme sureside oyuna dahilmi cozemedim 4 kurdan yukari cikamadim
Ekleyen : figen aydın  Tarih : 30 Eylül 2007 Pazar
çok güzel bir oyun hırs yaptım ve 8.nci leveli bitirdim 1.e geçti yani son süperrrrrrrr
Ekleyen : vişne3333  Tarih : 30 Eylül 2007 Pazar
arkadaşlar inanılmaz kolay bir oyun ben 8 yaptım yani sonu yakaladım
Ekleyen : cansu  Tarih : 28 Eylül 2007 Cuma
2 gündür oynuyorum çok basit bir oyun bu kadar büyütmüşsünüz anlamadım zekiyim allahıma bin şükür
Ekleyen : katre  Tarih : 21 Eylül 2007 Cuma
bir haftadır oynuyodum bugün başardım oyunu bitirdim. çok güzel bir oyun.
Ekleyen : canım  Tarih : 20 Eylül 2007 Perşembe
basardım aylardır oynuyorum ve bugün basardım çok güzel ve eglenceli bir oyun.bazen çok kızıyosun çünkü zamana karsı yarısıyorsun
Ekleyen : Fatma Ülkü Karaca  Tarih : 06 Eylül 2007 Perşembe
Sitemiz yenilenmiş,sıte yöneticilerine teşekkür ederim.Bazı arkadaşlarımız başka sıtelerde bu oyunun daha uzun süreli olduğunu yorumlamışlar ama süre aynı üstelik ses,görüntü ve oynarken oyun birdenbire kayboluyor hemde süresinden öncede bitiyor.Ben bu oyunu çok iyi oynadığım halde bazen level atlayamıyorum önemli değil maksat iyi zaman geçirmek hepinize iyi şanslar diler saygılarımı sunarım.
Ekleyen : bahar taş  Tarih : 05 Eylül 2007 Çarşamba
Başka bir sitede süre yavaş ilerliyor,istediğiniz kadar oynayabiliyorsunuz.Ne hikmetse bu sitede oyunların sonuna bir türlü gelemiyorsunuz, sizi bağımlı hale getiriyorlar.Aşırı hile var...?
Ekleyen : berrin sarı  Tarih : 02 Eylül 2007 Pazar
Arkadaşlar oyun zaten zamana karşı.önemli olan hızlı oynamanız.3.level de aynı şekilde ve oyunu ne kadar çok oynarsanız dediğimi anlarsınız.:)
Ekleyen : neşe  Tarih : 14 Ağustos 2007 Salı
süre bitmeden oyunun bitmesi sağ alt köşedeki hint rakamının sıfırlanmasından kaynaklanıyor.No more shufle yazıp oyun değiştiğinde de hint ten bir sayı eksiliyor.
Ekleyen : AHU  Tarih : 08 Ağustos 2007 Çarşamba
ARKADAŞLAR 3. TURU BİTİRDİM. 4. TURUN ORTASINDA OYUN BİTTİ. ÇOKKKK MUTLUYUM:)))
Ekleyen : erdem  Tarih : 26 Temmuz 2007 Perşembe
oyun iyi güzelde fakat 3. turda oyun birden bitiyooo
Ekleyen : pınar ar  Tarih : 26 Temmuz 2007 Perşembe
neden 3 ncü bölümde zaman varken hemen bitiyor bi türlüanlayamadım manası ne bana izah edebilşirmisiniz.
Ekleyen : mine kocabaş  Tarih : 02 Temmuz 2007 Pazartesi
evvet.işte başardım.azmin zaferi.7 levelide tamamladım.darısı 7.levele gelemeyenlerin ve oyuna yeni başlayanların başına.arkadaşlar yılmayın ve oynayın.herkese selamlar.
Ekleyen : mehtap  Tarih : 29 Haziran 2007 Cuma
8.level bitti. ama tam diğer oyun açıldı ve süre bitti. Oyundaki şu süre işi çözülse çok iyi olacak. Daha öncede belirtmiştim, mah jong oyunlarının en güzeli.
Ekleyen : nur senkul  Tarih : 21 Haziran 2007 Perşembe
3.seviye nasıl geçilir,başaranlar lütfen paylaşsın
Ekleyen : mine kocabaş  Tarih : 19 Haziran 2007 Salı
yaaaaa gene 7.levelde kaldım.8.leveli çok merak ediyorum.oyun süper bıkmadan usanmadan oynuyorum.ama geçeceğim
Ekleyen : berrin sarı  Tarih : 19 Haziran 2007 Salı
Bu gün itibariyle 6. leveli açtım nihayet ileriki levelleri merak ediyorum.güzel oyun.bir de baştan başlamak olmasa.:)
Ekleyen : berrin sarı  Tarih : 18 Haziran 2007 Pazartesi
oyun çok güzel aylardır bu oyunu oynuyorum.beşinci bölümüde açtım.tşk.
Ekleyen : zülal orbak  Tarih : 18 Haziran 2007 Pazartesi
bu oyun çok güzel bi oyun ama vakit çok az bide 1 bitince 2 ye geçiyosun 2 bitmeyince tekrar 1 olması sıkıyo insanı tekrar 2 den başlarsa daha zevkli olacak aynı şeyi tekrar etmek hoş deil
Ekleyen : seden kara  Tarih : 14 Haziran 2007 Perşembe
çok sürükleyıcı bi oyun.fakat sorun nedir bilmiyorum,3 levelde süre varken kapanıyo sinir oluyoruz.ilgilenirseniz sevinirim.hoşçakalın....
Ekleyen : Fatma Ülkü Karaca  Tarih : 14 Haziran 2007 Perşembe
Sayın site yöneticileri ve bu sitede oyun oynayan arkadaşlarım.12 Haziran 2007 Salı günü yazılan yorum bana ait değildir,bu yorumu oğlum yazmış olup onun adına sizlerden özür diler saygılarımı sunarım
Ekleyen : eda  Tarih : 14 Haziran 2007 Perşembe
çok güzel bir oyun ama ben 4 levele kadar geldim.2ve3.levelerde uzun süre yapmayınca süreniz olsa bile oyun bitiyor.herkeze başarılar dilerim...
Ekleyen : Fatma Ülkü Karaca  Tarih : 14 Haziran 2007 Perşembe
Sayın Dilek Şen arkadaşım sizinde bahsettiğiniz gibi oyun süresinden önce bitiyor.oyunun püf noktalarına gelince:ilkten taşlara dikkatlice bak aynı taşları yok et yok ederken hangi taş geliyor ve gelen taş yok ettiğin sırada varsa onlarıda yok et.sağdan soldan her şekilde açık ve karşılıklı olan durumlarda taşları yok edebilirsin,sıkıştığın durumda ise oyunun altında sağ tarafta hint yazısı var otuşa bas oyunun üzerinde kırmızı kare içindeki taşlar olacak onlarıda yok et daha sonralarında oyun zaten çözülecektir.Elimden bu kadar geliyor sana başarılar dilerim saygılar hoşçakal.
Ekleyen : dilek sen  Tarih : 13 Haziran 2007 Çarşamba
sinir olmaya başladım iyice... süre daha varken bitiyor.. şu işin püf noktasını bilen söylesin allah aşkına.... bitiremedim ya
Ekleyen : fatma ulku  Tarih : 12 Haziran 2007 Salı
bu oyunun artık kalkmasını istiyorum ççünkü çok sıkıcı benim için artık
Ekleyen : mine kocabas  Tarih : 12 Haziran 2007 Salı
daha öncede yazmıştım yayınlanmadı.oyunu hergün oynuyorum.yedinci levele geldim ama hint yetmedi.bide zaman. çoooooooook güzel bi oyun eşimde oynuyor artık. lütfen yorumumu ekleyin.
Ekleyen : FUNDA SEZER  Tarih : 12 Haziran 2007 Salı
YAAA HAFTALARDIR OYNUYORUM 4 LEVELİ BİTİREMEDİM DAHA LÜTFEN BİTTİĞİMİZ YERDEN DEVAM ETSE BÖLE ÇOK SIKICI OLUYOR AMA ÇOK KÖTÜ BAGIMLISI OLDUM BU OYUNUN HERKESE SÖYLÜYORUM:):):)
Ekleyen : çiğdem  Tarih : 10 Haziran 2007 Pazar
arkadaslar bu oyunun bi püf noktasımı var ben 1 leveli gecemiorum sinir oldum ya :'( :'(
Ekleyen : Fatma Ülkü Karaca  Tarih : 08 Haziran 2007 Cuma
Merhabalar,hakikaten bağımlısı oldum,8.leveli bitirdim.Bu oyunun devamını bekliyorum ,oyuna yeni başlıyan arkadaşlarıma sabır diler saygılarımı sunarım.
Ekleyen : harun ve yeliz  Tarih : 06 Haziran 2007 Çarşamba
bizde bu oyunun hastası olduk biroda hep oynuyorun 7 oynadık ama daha bitiremedik bir hastalıkmış bu oyun sakın başlamayın arkadaşlar
Ekleyen : malkoc gulsen  Tarih : 06 Haziran 2007 Çarşamba
cok guzel bir uyun 6ci seviyedeyim harika
Ekleyen : sema basdogan  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
ben de bu oyunun bağımlısı oldum.henüz 6.oyuna kadar geldim.8. oyunda bitiyor galiba.kararlıyım bitiricem.
Ekleyen : Fatma Ülkü Karaca  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
Merhabalar.Sayın Zeren arkadaşımız 7.leveli tamamladığını yazmış.Ben bu oyunu çok iyi bildiğim halde 4. leveli bitiriyorum.Oyunun püf noktaları var,benim bilmediğim yada gözümden kaçan bırşey olabilir Zeren arkadaşımız bu oyunu bana anlatırsa çok memnun olurum,sevgiler,saygılar.
Ekleyen : Osmancan Özkan  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
Çok sinir, insanı bağımlı yapıyor, şarkısı da berbatötesi
Ekleyen : zeren  Tarih : 18 Mayıs 2007 Cuma
oyun haaaaaaarika 7.levele kadar tamamladım 8.level başlayacak zannediyodum başka level yokmuş keşke 10 kadar devam etseydi
Ekleyen : semra  Tarih : 18 Mayıs 2007 Cuma
çok zevli bi onunkadar da hırslı oyun merak ediyorum 3 den sonra ne gelecek fakat henüz 4 geçemedim
Ekleyen : fatma ülkü karaca  Tarih : 14 Mayıs 2007 Pazartesi
akıcı oyun arkadaşlarında yazdığı gibi süresinden önce bitiyor.3. leveli genellikle bitiriyorum.ablamada öğrettim.hepinize iyi şanslar.saygılar.
Ekleyen : nurcan aydoğdu  Tarih : 16 Nisan 2007 Pazartesi
oyun çok sürükleyici turları eledikçe daha heyecanlı bir hal alıyor tek kötü yanı 1.2. vs.. turları geçtikten sonra diğer turda takıldığımızda yani geçemediğimizde bence geçemediğimiz yerden başlasa daha iyi olur bu şekilde sıkıcı oluyo. turatladıkça zaman daralması oldukça fazl.bu durum keyifli bi şekilde oyunu oynamamıza engel teşkil ediyor.yazdıklarımın kaale alınmasını rica ediyorum.yüffffeeeennn!
Ekleyen : mehtap  Tarih : 11 Nisan 2007 Çarşamba
bende de bağımlılık yapan bir oyun bu. 2 kez 3.leveli geçtim, ama dördüncü de sanırım zaman daha hızlı geçiyor, dördü bitiremedim ama çalışmalarım devam ediyor
Ekleyen : zeynep ege  Tarih : 05 Nisan 2007 Perşembe
bağımlısı oldum.birtürlü başından kalkamıyorum.ama üçüncü seviyeyi bitirmeyi başaramadım
Ekleyen : fatma sarı  Tarih : 25 Mart 2007 Pazar
dikkat toplamak ve hız için ideal bir oyun daha üçüncü seviyeyi geçemedim
Ekleyen : berkant kanlı  Tarih : 25 Mart 2007 Pazar
hastası oldum bırakamıyorum başladığım zaman saatin geçtiğini farketmiyorum iyiki var
Ekleyen : dilek sen  Tarih : 20 Mart 2007 Salı
zaman kısıtlı.3 leveli bitiremiyorum.bagımlılık yaptı. teşekkür ederim

Açılış sayfası yapın!

Oyuncak
Oyuncak


Oyuncak Bebek
Oyuncak Bebekler


Uzaktan Kumandalı Araba
Uzaktan Kumandalı Araba Modelleri


Model Araba
Diecast Model Arabalar


Puzzle
Puzzle Yapboz
Puzzle Dünyası



Hepsioyun.com

 



Benimsayfam.com  Alışveriş  Son Dakika  Linkler  Eğlence  Güzel Sözler  PPS  Oyun  Fıkra  Puzzle  E-kart  Derlemeler  Gazeteler
 
Oyuncak - Oteller - Akülü Araba - Alışveriş - Flash Oyun - Oyuncak Çeşitleri - Firma Ekle
   Bize Yazn  Açılış Sayfası   Favorilere Ekle
- Online Kullancı : 313