Açılış Sayfası Yapın  Favorilere Ekleyin  Bize Yazın 
Benimsayfam.com Eğlence Sohbet Güzel Sözler Oyun

Ana Sayfa - Alışveriş - Son Dakika - Linkler - Eğlence - Güzel Sözler - Slayt - Puzzle / Yapboz - Oyun - Fıkra - Sohbet - E-kart - Derlemeler

 Araba Oyunları
 Atış / Nişan Oyunu
 Basketbol Oyunu
 Beceri Oyunları
 Bilardo Oyunu
 Bisiklet - Motorsiklet
 Çeşitli Oyunlar
 Çocuk Oyunları
 Düzenleme Oyunları
 Eşleştirme
 Futbol Oyunları
 Komik Oyun
 Macera Oyunları
 Makyaj Oyunları
 Manken Giydirme
 Oda Oyunları
 Puzzle / Yapboz
 Resim ve Boyama
 Savaş Oyunları
 Spor Oyunları
 Uzay Oyunları
 Yarış Oyunları
 Zeka Oyunları
 Çok Puan Alanlar
 Yeni Oyunlar
 Çok Oynananlar
 

Online Kullanıcı : 64
Oyun Sayısı : 300
Oynanma : 56.498.949

 

 

Puzzle
Oyuncak
Alışveriş
Oyun

Oyun Ana Sayfa >> Çocuk Oyunları >> Türkiye Haritası

"Türkiye Haritası" Oyunu Hakkında;

Çocukların ve büyüklerin coğrafya bilgilerini tazeleyeceği ve güçlendirebileceği eğlenceli bir Türkiye Haritası oyunu. Oyunda ilk önce herhangi bir il'e tıklıyoruz ve yukarıdaki 4 çık arasında doğru olan cevabı işaretliyoruz. Her doğru cevap için 10 puan veriyor. Her yanlış cevap için 2 puan siliyor.

Bu oyunu bilgisayarına kaydet
Bulunduğu Kategori Oynanma Puanı Puan Ver Eklenme Seçenekler
Çocuk Oyunları  608.892 

  -  8,1

08 Şubat 2007 Perşembe  Tekrar Oyna  -  Gönder

   Bu oyun için yorum ekleyin!

Çocuk Oyunları Oyunları kategorisindeki diğer oyunlar.

Çarpışan Oto
Buzlara Dikkat
Çarpışan Oto
Yüzleri Birleştir
Sinema Yönetmeni
Türkiye Haritası Oyunu hakkında yapılan yorumlar.  Yorum Ekle
Ekleyen : Yozgatli Betül  Tarih : 08 Mayıs 2009 Cuma
Bence cok güzel bir oyun bana TÜRKIYEMI daha iyi tanimama baya bi yardimci oldu hemde oynarken zevkde aldim gercekten cok hosuma gitti yawww hehe hele en cokta YOZGATI bulmak hosuma gidiyor almanyadan selamlaaaar.....
Ekleyen : burakemre özer  Tarih : 22 Nisan 2008 Salı
çok eğitici bir oyun çok gözel herkeşe tavsiye ederim
Ekleyen : elife kani  Tarih : 20 Nisan 2008 Pazar
bence güzel ama biraz zor gibi daha yeni ve daha güzel oyunlarınızı bekliyorum
Ekleyen : bilgesu yılmaz  Tarih : 09 Nisan 2008 Çarşamba
gril ben senin nasıl 2 hatayla bitirdiğini biliyom kitapların arkasında hatiralar oluyo ondan baktın
Ekleyen : ali rıza  Tarih : 07 Nisan 2008 Pazartesi
öğretici bir otyun tebrikler keşke pc yede indirebilseydik...
Ekleyen : fatih samancı  Tarih : 06 Nisan 2008 Pazar
bi yorum yazdım hala yayınlanmadı
Ekleyen : hatice kartav  Tarih : 05 Nisan 2008 Cumartesi
cok guzel bı oyun tesekkurler
Ekleyen : sevda acar  Tarih : 04 Nisan 2008 Cuma
çok güzel ve çok mantıklı ve zekalı bir harita oyunudur 6 dakikada 80 ili bitirdim
Ekleyen : esma güler  Tarih : 04 Nisan 2008 Cuma
heeey yorum yazanlar siz kitaptan bakarak 99,100 yapıyorsunuz ben kitaptan bakmıyorum %93 bitiriyom ve 3e gidiom e napalım akıl işte he he:) akılsızlar
Ekleyen : kübra  Tarih : 11 Mart 2008 Salı
çok güzel bir oyun hem mantık yönünden hem zeka yönünden
Ekleyen : zübeyir çoban  Tarih : 02 Mart 2008 Pazar
81 ilden 80 ini buldum başarı oranım %99 oldu
Ekleyen : betül karakuş  Tarih : 30 Ocak 2008 Çarşamba
gerçekten güzel bi oyun fakat adaşıma katılıorum 81 il yok 80 war !kuzişim iroşla berber 5 dkda bitirdik :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D %100 doğru ama düzce olmadan :( :(
Ekleyen : mehmety  Tarih : 29 Ocak 2008 Salı
türkiye haritası güzel bir oyun aynı zamanda zeka oyunudur. herkesin oynaması tavsiye derim.türkiye haritası corrafya dersinde lazım olacaktır.corafya dersi türkiye illeri yerleri ile ilgilidir. bunu asla unutmayın.türkiye haritasında baraşı oranım en fazla 100 de 94 dır. en fazla bu kadar yapabılıyorum.bu oyun özel bir oyun bence ama başkalarını bilmem.ben bu oyunu çok sevdim.herkesin oynamasını ister zekasını geliştirmesini isterim.istiyen herkes oynasın ve zevk alsın.mutlu olun.
Ekleyen : berkay GEDİK  Tarih : 25 Ocak 2008 Cuma
güzel bir oyun hak vermek lazım BETÜL AKILLIYA BİR SÖZÜM VAR BETÜL DOĞRU DİİOSUN 80 YAZIO DÜZCE VARMI BİLMİYOM AKLIMDA DEĞİL:S:S:S
Ekleyen : Betül Akıllı  Tarih : 18 Ocak 2008 Cuma
Ya arkadaslar 81 ili nasıl buluyorsunuz anlamadım. oyunun bsında 80 yazıyor we 80 den gerı dogru gıdıo wede oyunde DÜZCE ili yok onun ıcın 80 il dıo gösterio.. 81 ili bulananlar benı sasırttı dgrusu:))
Ekleyen : curly  Tarih : 15 Ocak 2008 Salı
walla çok güsel bir oyun bu benimm çok hoşuma gitti herkese tavsiye ederim haritayı tam bilmiyenlerde kitapların arkasında yazıyor oradan bakabilirsiniz. :)
Ekleyen : bos ver  Tarih : 09 Ocak 2008 Çarşamba
%100 doğru oleyyy
Ekleyen : şahin bozdemir  Tarih : 08 Ocak 2008 Salı
bu oyundan %99 ile bitirdim 12 yaşındayım bu oyun çok mütiş burdan herkese selamlar
Ekleyen : aylin şimşek  Tarih : 07 Ocak 2008 Pazartesi
çok güzel 82 sini de bildim hepsini ezberledim
Ekleyen : musa ayvaz  Tarih : 07 Ocak 2008 Pazartesi
gerçekten hoş bir oyun...kimyagerim ..çoçukluğumda bol bol harita oyunu oynardım..onun sayesinde %100 yapmayı bildim..herkese başarılar..
Ekleyen : tarık gul  Tarih : 27 Aralık 2007 Perşembe
%98 yapmayı başardım.zekamızı geliştirecek bir oyun.ve harita konusunda bilgimizi arttıracak bir oyun.bu sitenin kurucularına çok teşekkür ediyorum
Ekleyen : yabangülü  Tarih : 22 Aralık 2007 Cumartesi
gerçekten süper bi oyun hele de benim gibi sosyal bilgiler öğretmeni için.herkesin oynaması gerektiğini düşünüyorum.herkese başarılar.....
Ekleyen : sevdalı  Tarih : 02 Aralık 2007 Pazar
%91 bildim eh fena değil
Ekleyen : gönül asukli  Tarih : 24 Kasım 2007 Cumartesi
bu oyun çocuklar için gerçekten önemli ben bir öğretmenim sınıf öğretmeni bu oyunu her gün oynatıyorum öğrencilerime!
Ekleyen : FeLaKeT.38  Tarih : 07 Kasım 2007 Çarşamba
Walla güsel bi oyun ama artık bana dünya haritası lasım türkiye artık ezberim oldu full apıom eğer dünya haritasını bulursanız sevinirim
Ekleyen : yokiyok  Tarih : 03 Kasım 2007 Cumartesi
mükemmel bir oyun bu oyunu herkesin oynamasını tavsiye ederim . cok eğitici bir oyun
Ekleyen : şaban bulut  Tarih : 01 Kasım 2007 Perşembe
güzel bir bilgi oyunu herkesin oynmsını tavsiye ederim
Ekleyen : tuğçe velioğlu  Tarih : 27 Ekim 2007 Cumartesi
ay bu oyun çok güzel oynadıkça oynayası geliyor insanın
Ekleyen : doğukan gencer  Tarih : 24 Ekim 2007 Çarşamba
öncelikle bir harika oyun.Bu oyunu oynarken zekanız gelişir bilgileriniz artar çok beğendim...
Ekleyen : tarik gul  Tarih : 06 Ekim 2007 Cumartesi
öncelikle zekanız gelişir.bilginiz artar herkezin oynayıp bilgilerini yenilemesini istiyorum
Ekleyen : girl  Tarih : 27 Eylül 2007 Perşembe
ben 6 sınıf öğrencisiyim. 5.sınıfta birazcık harita karıştırmıştık. Bu oyuna başlamadan önce haritayı gözden geçirdim. 2 hatayla bitirdim oyunu. Türküye iller coğrafya bilgisini ilerletmek isteyenlere faydalı bir oyun. Benden 8 puan. Çünkü bu oyunu kademeli yapabilirlerdi. Nasılmı? 81 ili Bulan ırmakları dağları veye yayla ve ovalerı bulabilmeleri için kademeler değişe bilirdi benceen azından yananlar olursa hırslanır haritadan bakar ve böylelikle yerinide öğrenmiş olurlardı. Bilmiyorum bunlar benim nacizane fikirlerim isterseniz uygularsınız. Bakın o zaman ne kadar çok oynayan olacak.
Ekleyen : ömercip  Tarih : 20 Eylül 2007 Perşembe
81. ili bulamadıklarını yazmış arkadaşlar 81. il kocaelinin solu bursanın hemen üstü çok küçük oldugu için görememiş olabilirsiniz oyun içinde tebrik ederim güzel eglenceli bir zeka oyunu elinize sağlık
Ekleyen : seda baran  Tarih : 11 Eylül 2007 Salı
81. il yalova sanırım sizde onu gözden kaçırdınız marmara bölgesinin altında küçücük bir boşluk var dikkatli bakarsanız bulursunuz:)
Ekleyen : ilker gül  Tarih : 08 Eylül 2007 Cumartesi
kolay bir oyun bence... %100 ile bitirdim ben de. ama çok zor değil yani.biraz gezmiş birisi bilir iller ve komşularını.. gene de güzel bir oyun... 8 puan veriyorum...
Ekleyen : gerçek  Tarih : 04 Eylül 2007 Salı
çok güzel bi oyun.100%90 biliyorum illerin yerlerini yani bu oyun benim aklıma süper bi şekilde işliyor.yani süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diyom. bu oyunu kaldırmayın liütfen. hemde eğlenceli
Ekleyen : fatma  Tarih : 03 Eylül 2007 Pazartesi
bence guzel bı oyun olmus ben pek fazla anlamıyordum ama sımdı daha ıyı bılıyorm yınede %85 basarım war.hıc bılmıyo da deılım yanı:))
Ekleyen : sıla çamlar  Tarih : 26 Ağustos 2007 Pazar
ben 7 yaşındayım oyunda başarı onarım 98 ben 81 ilide buldum. gerçektende çok güzel bir oyun. bu oyunu hazırlayanı tebrik ederim.
Ekleyen : sibel gencer  Tarih : 12 Ağustos 2007 Pazar
butür oyunların devamını diliyorum.Busayfaya emeği geçen herkezi kutluyorum...
Ekleyen : abdullah armağan  Tarih : 08 Ağustos 2007 Çarşamba
gerçekten yaralı bir oyun ... bu arada %100 yaptım ki sanırım biraz dikkat eden herkes yapabilir,bu kimsenin mükemmel olduğu anlamına gelmez
Ekleyen : dilara gencer  Tarih : 07 Ağustos 2007 Salı
süper bir oyun herkezin oynamasını tercih ederim.yapanlardan allah razı alsun...
Ekleyen : meftun aydın  Tarih : 06 Ağustos 2007 Pazartesi
mükemmel %99 ile geçtim oyunu ama 81. ili bulamadım yaaaa
Ekleyen : sibel gencer  Tarih : 02 Ağustos 2007 Perşembe
ilk önce bende herkes gibi 81 ilimizi bulmaya zorlan mıştım ama sonunda başarıçağıma inandım ve 81 ilimizin hepsini buldum
Ekleyen : doğukan gencer  Tarih : 01 Ağustos 2007 Çarşamba
Öncelikle harika bir oyun. Oyun oynarken zekanız gelişir.Bilginiz artar çok beğendim...
Ekleyen : alperen efendioğlu  Tarih : 31 Temmuz 2007 Salı
ben 4. sınıfa geçtim %97 ile geçtim 81 iln hepsini buldum
Ekleyen : İzEL  Tarih : 17 Temmuz 2007 Salı
süper ! % 100üst üste MÜKEMMİLMİİM NE ? ;)
Ekleyen : enver  Tarih : 10 Temmuz 2007 Salı
5 dakkada bitti %98le geçtim
Ekleyen : leyla  Tarih : 25 Haziran 2007 Pazartesi
güzel oyun ama %90:( :( olmaz ki yaa
Ekleyen : zeynep karaman  Tarih : 21 Haziran 2007 Perşembe
walla bn lise 1 ögrencisiyım ama basarı oranm %91 öğretmnm duymasın:D
Ekleyen : yılmaz kodal  Tarih : 20 Haziran 2007 Çarşamba
benimde başarı oranım 0/98 ama bende 81. ili bulamadım bulan varsa göstersin
Ekleyen : Filiz Tekiner  Tarih : 18 Haziran 2007 Pazartesi
ben 5 10 dakkada çözdüm başarı oranım %95 :)ilk deneme için hiçte fena deil dimi?
Ekleyen : melek gözüak  Tarih : 13 Haziran 2007 Çarşamba
yaşasın %100 çıkardım :-) çok güzel bi oyun her fırsatta oynuyorum
Ekleyen : ikeme kan  Tarih : 10 Haziran 2007 Pazar
coğrafyam berbattı ama 10 dk %92 hiç fena değil aferim bana :)
Ekleyen : irem akbaş  Tarih : 10 Haziran 2007 Pazar
Bu oyunu hazırlayanı tebrik ediyorum. Sitede oynadığım en güzel oyun buydu. Herkese iyi eğlenceler...
Ekleyen : neyapcan  Tarih : 08 Haziran 2007 Cuma
%87off
Ekleyen : efe bestelci  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
ben bitirene kadar 3saat geçti.
Ekleyen : dora özcan  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
valla ben hapsini bildim başarı düzeyim 75
Ekleyen : doğukan çetinaslan  Tarih : 11 Mayıs 2007 Cuma
hepsini buldum başarı oranım%99
Ekleyen : Nesli ORUÇ  Tarih : 06 Nisan 2007 Cuma
Çok güzel hem öğretiyor hem de eğlendiriyor.
Ekleyen : m.n ödünç  Tarih : 24 Mart 2007 Cumartesi
80 ili buldum 81. ili bulamadım
Ekleyen : Yrd.Doç.Dr.Tuncay ÖZDEMİR  Tarih : 20 Mart 2007 Salı
tebrik ederim..bir harika.. her fırsatta oynuyorum:-) baŞARI oranı mı :-) %100

Açılış sayfası yapın!
 



Benimsayfam.com  Alışveriş  Son Dakika  Linkler  Eğlence  Güzel Sözler  PPS  Oyun  Fıkra  Puzzle  E-kart  Derlemeler  Gazeteler
 
Bize Yazn  Açılış Sayfası   Favorilere Ekle
- Online Kullancı : 64